Ydinvoima on hauskaa ja vaaratonta!
Näyttää siltä, että moni kansanedustaja ja ministeri haikailee ydinvoiman lisärakentamisen perään vaikka ihmiset haluaisivat jotain ihan muuta. Aamulehden maaliskuussa Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 47 prosenttia suomalaisista vastustaa ydinvoiman lisärakentamista siinä missä 39 prosenttia olisi valmis hyväksymään sen. Vain 6 prosenttia suomalaista olisi valmis myöntämään luvan kolmelle uudelle ydinvoimaluvalle. Sen sijaan 95 prosenttia suomalaisista pitää uusiutuvien energialähteiden lisäämistä hyvänä keinona vastata mahdolliseen energiatarpeeseen ja 61 prosenttia kannustaisi energiansäästämiseen. Helsingin Sanomien Taloustutkimukselle … Lue lisää
