Joukkoliikennejärjestelmän täytyy palvella yhä lisääntyvää matkustajamäärää.
Pisararadan ansiosta junavuoroja voidaan lisätä, matkat nopeutuvat, odotusajat lyhenevät ja häiriöt vähenevät. Ruuhkien helpottamisen myötä myös kaukoliikenne helpottuu.
Alkaa oikeasti rasittamaan tämä Pisara-hurmos. Eikös olekin kivaa kun voi vetää ihan fiiliksellä tätä ja unohtaa kaikki viraston tekemät selvitykset? Täysin kannattamaton hanke mut on silti noin fantsua!
Mä olen oikeasti tähän asti pitänyt vihreitä joukkoliikenteen puolestapuhujina, mutta tää pisara-touhu alkaa jo menemään yli. Miten teitä uskaltaa enää äänestää kun tärkein asia tuntuu olevan saada miljardin tunneli kaupungin alle. Mihin kaikki ne muut hankkeet yhtäkkiä katosi?
Joukkoliikenteen päivittäisenä aktiivisena käyttäjänä en vain voi ymmärtää enää.
Hälläväliä ,
luokittelisitko tämän Pisararata-projektin kuuluvaksi sellaiseen ”green business”-hommaan, jonka uskotellaan olevan ekologista, mutta joka todellisuudessa onkin ihan päinvastaista? Vihreiden taholta odottaisi tietenkin ekologisia ja taloudellisia ratkaisuja…
Projektin maksajat tietysti on tiedossa, mutta kenen haluttaisiin toteuttavan projektin materiaalisen puolen ? ( kuka rakentaisi sen miljardeja maksavan tunnelin ja toimittaisi muun materiaalin jne.?) ? Kuka tällaisesta hyötyisi eniten ?
Alkaa oikeasti rasittamaan tämä Pisara-hurmos. Eikös olekin kivaa kun voi vetää ihan fiiliksellä tätä ja unohtaa kaikki viraston tekemät selvitykset? Täysin kannattamaton hanke mut on silti noin fantsua!
Mä olen oikeasti tähän asti pitänyt vihreitä joukkoliikenteen puolestapuhujina, mutta tää pisara-touhu alkaa jo menemään yli. Miten teitä uskaltaa enää äänestää kun tärkein asia tuntuu olevan saada miljardin tunneli kaupungin alle. Mihin kaikki ne muut hankkeet yhtäkkiä katosi?
Joukkoliikenteen päivittäisenä aktiivisena käyttäjänä en vain voi ymmärtää enää.
Hälläväliä ,
luokittelisitko tämän Pisararata-projektin kuuluvaksi sellaiseen ”green business”-hommaan, jonka uskotellaan olevan ekologista, mutta joka todellisuudessa onkin ihan päinvastaista? Vihreiden taholta odottaisi tietenkin ekologisia ja taloudellisia ratkaisuja…
Projektin maksajat tietysti on tiedossa, mutta kenen haluttaisiin toteuttavan projektin materiaalisen puolen ? ( kuka rakentaisi sen miljardeja maksavan tunnelin ja toimittaisi muun materiaalin jne.?) ? Kuka tällaisesta hyötyisi eniten ?